fredag 11 december 2009

En puss från Homer Simpson

I kort, det är roligt att ha besök av M och Richard! :)
Jag har gjort min final i Cinematography. Jag fick 53.5/50. Japp mer än full pott. Ett A!
Och jag som pluggade i ungefär en halvtimme.
Ganska nöjd.

Skickade just in min sista assigment också. Inte så bra, men duger. Tack för hjälpen Moa! Och tack för nudlarna Richard. Tack för att du kom på hur man kan skriva M!

Imån blir det LA igen. Var där i tisdags också. Åkte lässkig karosell och fick en puss av Homer Simpson!

Nu är jag trööööööött! Sova! Om en vecka sover jag i Hofoooooors!

4 kommentarer:

Tove sa...

Tur att det är lite fart på din blogg nu när Moa är så lat ;)

Kram

mor sa...

Ja snart sover du, saknar dina snarkningar:) vem hämtar er på arlanda? DU HAR VÄL BÖRJAT PACKA. Kram

c sa...

mmm hofors... snö och minusgader...snart kommer mooooooster

Hanna sa...

Vi åker tåg från Arlanda, för Carro har skola oh Moas föräldrar jobbar. Eller har du skaffat dig en ny bil? :P Det är packningsdag imorgon haha!