torsdag 22 oktober 2009

Zombie party!

I söndags var det som jag tidiagre berättat, zombie party hemma hos min producent Joan! :DVid transer center väntandes på bussen. The wardrobe in den gula Forever 21 påsen :)On the way to Joan som bor en bit upp på State St i ett väldans coolt hus med jättestor utegård och stor söt hund :)

Hur skoj som helst. Sminkade varandra till zombiesar. Jag blev en zombie ett tag med hjälp av Sandra, Tina och Cole. Men snyggast blev helt klart Jordan och duktigast på zombie smink var Thack, haha :DTina sminkar första zombien, Thack.The Making of zombieThack :DJosh fixar Cole. Det var lite alla fixar alla haha :DThe making of zombieHänna :P Haha, zombieThack blev JokerThack :D Hahhahahah! :) "Skype your mom" - James :PJag målade något på min hand som Jordan tyckte var cool och Moa kallat för art :D Joan blev nog allt lässkigast!
Haha, Jordan blev så fin :D Thack gick verkligen in i det där, och Josh sa att han skulle göra mera och sälja hans ide hahha!
Fäärdigt... hahhhahahahahahhaha!Evil Santas ;)

Förutom zombiesminkning blev det lite skateboard åkning fram och tillbaka på den lilla plätten för mig, Josh var då ju en aning bättre. "Do a trick" och det gjorde han. Men snart så kan jag med :P Men han sa något med att she loves it när jag åkte haha :D

Försökte lära Josh lite svenska också, haha. Han lärde sig tillslut bluuud och brud ;D "You really don't hear a difference between L and R?!" - Moa "Fuck you." - Josh :D

"I can give you some fart." - Hanna till Thack som åkte skateboard. Skratt. "Uhm, fart means speed in Swedish."

"Tycker du fortfarande att han är dryg?" - Hanna högt till Sandra och Moa om en "Det är så skönt att man kan prata svenska så att de inte förstår." - Moa "Hey, I understand some words!" - Josh "Really, what did we say?" - Jag "Uhm.." - Josh

Kvällen slutade i En Vampyrs Bekännelser, men det var några som höll på att somna där i soffan så såg inte klart den. Josh skjutsade hem oss och det blev en massa fina danser i baksätet av Sandra, mig, Moa och Thack :D Lärde bland annat Thack tummdansen haha! Jag har kommit fram till att jag gillar zombiepartyn!

Inga kommentarer: