onsdag 21 oktober 2009

Om mindre än en vecka fyller jag år!

Det har ni inte glömt va? :P Då blir det som att jag blir myndig all over again. Ska bli roligt! Nåt annat som är roligt är få paket.. Så ni alla borde skicka varsitt paket till mig, deal? :D Jag vet ett paket jag ska få som jag längtar jättejättemycket efter! :)Jag som zombie i den fina skjortan.. Och ser ni mitt rosa hår?

Försökte läsa lite cinematography inne på toan nyss (bästa stället att läsa sån på!) men inte mycket jag fattade. Fixade lite med våran audio idag i dac labet också, nästan färdiga. Och så blev det tisdags nöjet, mat & 90210. Tittade förresten tidigare idag på Svenska Hollywood Fruar, hoho! Linnea och Evelina kom hem från skolan, och tittade lite med mig och kunde ungefär allt som skulle hända haha! Alltså, vad är det för nåt.. Underhållning iaf! :D Nu är det sleeptime. Skola tidigt imorgon.

3 kommentarer:

mor sa...

Hej klart jag inte glömt din STORA dag. men vad vill du ha i ditt paket då? Snygg skjorta förresten!!!! Ser lite av det rosa, snyggt, fråga moa om hon inte kan klippa dina toppar lite. kram

Sandra sa...

Yeey, Hanna!! 4 dagar till mig, o 6 dagar till dig!!
GRATTIS TILL OSS :D

Hanna sa...

Mamma: Haha, vad bra då :D Svenskt lösgodis och Marabous, haha! :D Det finns en lösgodis-choklad på SparArne som är så god, den är rätt stor och fyrkantig och innehåller jordnöt tror jag, sånna önskar jag mig om du kan hitta! :) Kanske en svensk tidning också om den får plats, typ VeckoRevyn :)Moa var inte så sugen på att klippa mig haha, men Sandra som färgade håret på mig är jätteduktig med hår så hon ska få klippa mig nån dag :)

Sandra: Yeeeaahh, GRATTIS TILL OSS! :d