fredag 23 oktober 2009

Dac lab

Nu sitter jag i dac lab och jobbar. Med bloggen. Noo, waiting on min harddrive som Sandra borrows right now. Sen blir det lite cinematography och sen bibblan och skriva ut lite bilder. John var rolig when vi kom idag, asked us hur det var med oss och Sandra sa att det var bra och John undrade ifall det bara var bra och jag sa att det var super bra. Det var det han ville hear when man kom till skolan on en fredag ;D Cuase har ar det inte vanligt att ga i skolan on a fredag..

Yesterday blev det too dac lab, gora klart our audio story och sen gjorde jag aven klar min editing assigment. ojoj vad bra den blev. JAG VET HUR MAN FAR IN EXPLOSIONER I FINAL CUT PRO. Var stolt over mig ;P Colin kommer undra vad som gick fel med mig... Men han kan inte saga att jag inte varit kreativ, haha. Blev en svang pa state efter och sen Open underbara mic! I love it! Det var ett bra startfallt yesterday. Brennon, Alex, duktig tjej med roligt hair, annan duktig tjej, Steve, Neptune Public Radio som hade uppbackning av an annu roligare kis :D Fanfuckingtastic, Sandra!

3 kommentarer:

mor sa...

Hej vilken sven-engelska du skriver!Igår var vi på 85-årskalas i torsåker, min mormor fyllde år. det var kul att träffa alla. Tyvärr blev Lova dålig, för mycket hundhår. Kram

farmor sa...

2009-10-27
Grattis på 21-års dagen och många
kramar från oss alla,paket på väg.Ha en bra dag!

Hanna sa...

Mamma: Haha, det var för att jag var i daclabbet där det inte finns å,ä och ö. Så jag skojade till det lite :P Jaa, jag hörde att det skulle vara kalas av din moster Åsa. Har pratat med henne över Facebook :) Hoppas det var ett roligt kalas! :D Synd för Lova bara!
Farmor: Man tackar man tackar :D