måndag 12 oktober 2009

Jag har tappat en del av min framtand..

..Utan att märka det. Ingen aning hur det gick till, var Moa som såg det till och med för några veckor sen, även om det är en vass kant som jag borde han känt. Men hur tappar man en del av sin tand utan att märka det?

Igår blev det cinematography shooting. Vi började redan i fredags och gjorde Moas och Sandras scener som inte jag hade i min läxa. Sen pratade vi med Daniel som jobbar vid recording studion, han måste nog vara en av dem snällaste på skolan! Med hjälp av dapatern vi fick låna av Daniel (fick låna den hela helgen och han frågade inte ens vad vi hette eller något) kunde vi börja våra mixa våran audio story en stund innan det blev dags att hämta kamerorna hos Erin i the cage.

Vi blev klar med våran cinematography igår innan det blev mörkt, härlig känslaa! Det måste vi göra oftare! På kvällen blev det filmkväll hos Sandra i Elisehouse. Vi kikade på underbara American History X. Och sen gick jag och Moa hem mitt i natten den ungefär 50 minuters långa promenixen.

Idag har det blivit att skriva en ful audio summary, men jag orkar inte. Känns inte ens som att han läser dem.. Och pluggat cinematography, midterm imorgon! Och så blev det Bridget i Disneyhuset igen. Tre veckor sen sist. Phil är så rolig! Synd att vi missade hans sång alltså. Och det var en rätt rolig lek. Men lite för långt bibelsnack.. Nu ska jag plugga lite mera. Saknar er som sjutton alla fina där hemma!

1 kommentar:

Maria sa...

Saknar dig med!!!! <3
Lycka till med midterm! Har du pluggat med solen i benen nu då? ;)