onsdag 14 oktober 2009

Rain.Falls.Hard

Igår var det super kallt i jeans och tjock tröja. Idag har det regnat hela dagen. Lite mysigt. Och jag fick tillfälle att använda min regnjacka ;)

Sov länge idag, segade mig vid datorn, pratade med fina syster SAKNAR DIG och jag vill och så se Green Day, tittade på första avsnittet av Bonde Söker Fru haha och sen blev det Dac Lab tills dem stängde vid sju. Audio homework. Men dem här delarna är lite roliga faktiskt. Synd bara att Rick inte lärt oss Pro Tools som vi använder. Och synd att det tar sån jäkla tid. Våran editing TA var där och hade visst sagt till Moa att våran nästa editing uppgift som vi ska få imorgon är jättesvår och att många hoppar av kursen för den.. Men man vet aldrig med John, för han är riktig busig.

Saknar er hemma så mycket!
Men sånt här hjälper lite mot hemlängtan och saknad. Paket från mamma med två Marabou, svenskt lös godis och ett brev :) Taaaaaack mamma!



Roliga kommentarer som dem här:

Lova, Nino o mor sa...
Hej moster. Är du i ett annat land o jagar killar!? Lova undrar om du äter mycket glass? Nino vill berätta att han har en tjej som heter Moa som går på hans dagis. Är det inte dags att flytta hem snart?????? PUSS PUSS från oss på posthuset

Jag saknar mina gullungar så mycket! Jag vill se på oodi ladi med Nino och jag längtar tills jag får se Lovas fina bok som hon håller på att göra till mig :)Och lite att jag har en sån här fin skiva..

Inga kommentarer: