tisdag 26 maj 2009

Uppe tidigt!

Jag är uppe tidigt idag. I alla för mig ;) Har fixat med en sak, får se om jag får svar. Om Bia har kvar mailen ska jag söka ett till jobb också. Det verkade inte så farligt. Lite spännande nästan. Tittar också runt på Ams nu och ser om det finns nåt att söka. Förstod inte riktigt vad Maria menade igår angående Lost. Efter jag tittat på det såg jag ett halv Veronica Mars avsnitt som jag såg klart på när jag vaknade idag och käkade ett äpple, det ni ;D Men nu ska jag snart börja göra i ordning mig och sen gå till mamma och hämta ett papper. Sen blir det att gå och säga upp lägenheten. Hoppas jag hittar rätt bara och att mamma är hemma. Men det borde hon vara, hon fyller ju år idag! Grattis mamma! Blir kalas vid tre tiden, ska möta syster, Nino tror jag och Ny klipta Lova först för att köpa en present med dem.

1 kommentar:

mo sa...

Grattis!! Hoppas du kom ihåg att hälsa det. En stor dag för dig, tösen. :)