måndag 4 maj 2009

I was wrong. I was clearly wrong.

Ny vecka nu igen, det går så fort och samtidigt är jag så seg. Mycket jag skulle vilja skriva, men det kanske blir bätte men nu känns det bara som det blir värre och värre hela tiden. Är ovanligt trött hela tiden och har ont i huvudet ofta. Det kändes som att det blivit lättare att somna men nu har det blivit svårare än någonsin igen. Jag tänker alldeles för mycket. Jag vill att det ska vara som förr, att du ska bry dig. Men du har inte ens tid för det här sa du. Jag vill kunna sova. Jag vill kunna vakna tidigt. Jag vill ha energi. Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit hemma hos pappa och tittat på hockey och käkat. Sen har det mest blivit tv och dator. Har ändrat massa här. Tar sin tid det. Och jag har fått reda på att skolan är påhittat. Tur det. Annars hade det varit lite synd om barnen. Men vilken rolig sida! Undra hur man kommer på att göra en sån sida? Och den uppdateras flera gånger om dagen också, mycket trevligt :D

Sista april spenderas först med hockey hemma hos pappa, och sen hos Marias morfar. Kommer nog lite bilder på det. Moa, du och jag borde byta bilder snart! Roligt var när vi var på Statoil och Richard sa nåt med "Jag vill ha dem nu!" på skoj när det var hans tur att betala och hon i kassan blev jättearg. Kvällen slutade med ett fint hejdå samtal av Richard under en biltur med Moa runt Hofors och sen det senaste avsnittet The Hills.

På fredagen var jag hemma hos mamma en stund för att låna hennes kort. Lb och Bia kom en stund senare när jag satt på balkongen och läste. Dem skulle käka pizza och jag blev halvt tvungen att äta upp den sista biten av Lbs pizza. Men det var gott, förutom championerna :P Sen tog jag sällskap med Lb till Sparsköp, där han hanlade massa grejor till sin resa till Finland. Duktig som han är får han åka till Finland på praktik :) Jag gick sen mot Ica och innan såg jag syster bärande på en massa saker till hennes bil. Hon hade samma klänning som mig på sig. Vi pratade en stund och sen gick jag in på Ica. Ett litet tag sen kom syster där med och frågade ifall jag inte skulle följa hem till dem och grilla. Vilket det blev. Det var jätteroligt, mysigt och gott! Efter maten blev det lite glass och South Park, tills det blev lite för mycket :P Satt bredvid när Lova och Nino badade. Gullungarna!

På lördagen kom Moa hit på kvällen efter hennes jobb. Hon skulle jobba tidigt dagen efter så tidigt så det inte gick några bussar från likskogen så hon sov över här. Tittade på en film, Get Over It och käkade chips.

Igår förutom hockey med pappa och blev det Söndagsparty med Fredrik och Filip!

1 kommentar:

mo sa...

Hanni min Hanni <3

Yes det var riktigt kul det där på statoil :D