fredag 29 maj 2009

"Jag vill också vara med på Barty!"

Igår kom Maria till Hofors, så hon och Moa kom hit. Moa kom lite tidigare för vi skulle posta ett brev till IBS om boende som lära skickas in igår. Innan Moa kom hit gick på en promenad, när jag kom ut såg jag att det regnade. Funderade på om jag skulle gå in och hämta ett paraply, men nej. Mysigt att gå i regnet! En lastbil körde förbi och stänkte väldigt mycket vatten på mig, det var roligt. Sen gjorde en annan lastbil samma sak fast det kom lite mindre vatten. Sen var det en lastbil som körde sakta förbi mig så det inte stäkte nå alls. Det var hyggligt. Jag och Moa tittade på ett avsnitt 90210 innan vi postade brevet. Sen sjöng vi en massa Singstar. Sen blev det ett avsnitt 90210 med Maria också haha.

Nu kom Emma och Maria! Hej och hå!

Inga kommentarer: