tisdag 26 maj 2009

Ett år!

Tänk att det gått ett år nu! :O För några dagar sen förra året var vi på Falukalaset och hade hur roligt som helst. Sitter och tittar igenom min Bilddagbok lite. Det är konstigt hur allt har ändrat sig. För ett år sen var ni i min värld och jag i eran. Nu vet jag nästan ingenting. Det skrämmer mig en aning. Förra våren var nog den finaste våren någonsin kanske. Vi hade så roligt hela sommaren! Vi skulle snart åka till Paris. Jag hade sommarjobb på Ovako och fick börja redan i April. Det snöade den 17 maj. Jag ägnade mina dagar och nätter att prata med dig. Jag kommer aldrig glömma när vi pratade och båda tittade på Xena. Och Xena och Gabrielle var kärvänligare än vad vi trodde. Det var så roligt. Fast å andra sidan var det aldrig tråkigt. Och sen när vi upptäckte Hedwig. Och var på Pride. Pride är så roligt! Och du fyllde år, haha.
Förra våren, det var tidet det! Men det verkar arta sig även detta år.

2 kommentarer:

mo sa...

2008 var det bästa året ever, och jag tror det kan bli svårt att någonsin klå det. Men 2009 blir great det med! :)

Maria sa...

Det var verkligen den bästa våren och sommaren någonsin, utan konkurrens. Så många underbara stunder med er. Det kommer jag aldrig att glömma <3