onsdag 6 maj 2009

U!

Nån minut efter jag publicerade förra inlägget ringde en syster till mig, inte vilken syster som helst heller utan den bästa! <3 Tog mig till affären och handlade lite, multi och bröd! Och en VeckoRevyn, det var inte igår! Det fanns ju en tid när jag läste väldigt många tidningar! Köpte också Pommens Pins, blir dem nu till en film tror jag. Om jag hittar nån bra. Mamma tipsade om två filmkanaler tidigare idag, men jag vet inte.. Känns som det mest brukar vara utländska konstiga filmer där, haha.

Bloggen är konstig just nu! Tredje gånger jag skriver om det här nu! Tittade lite halvt på Efterlyst för ett tag sen och så nämnde dem Hofors och visade en bild som jag tror var Erik M. Men tror dem hade gett honom ett annat namn. Maria har förresten fått en kommentar från min favorit skola, http://mullbergaskolan.se/ :D Och så trodde hon att det var jag som skrivit den :P

1 kommentar:

Carro sa...

Puss på dig yster! Hur mår du nu då? Hör av dig om du vill något!Krya på dig stumpan