torsdag 21 maj 2009

Brand!

I lördags råkade jag fastna framför Harpan längee säkert nästan 1,5 timme, haha. Men till slut klarade jag den! =D Skickade sms till Carro och frågade ifallhon ville se på ECS med mig och ungefär 5 minuter senare ringde hon till mig och frågade om jag ville komma dit så jag trodde hon hade läst mitt sms. Men jag fick reda på en stund senare när hon kom och hämtade mig att hon inte hade gjort det haha. Telefonen var till och med med Johnny. Åt pizza där och pratade lite. Sen gick vi till dagiset och gungade och lekte lite. Sen blev det hem till dem igen på myrfigth, Lova var en riktig hejdare på att döda myror haha. Sen blev det att läsa bok och sen skulle Nino och Lova sova.

Jag och syster tittade på lite tv, lite South Park haha och sen blev det ESC. Fel låt vann och det gick väldigt dåligt för Sverige, men man får inte ha så höga förhoppningar! ;] Käkade ostbågar med Carros hemmagjorda dip till riktigt gott. Har aldrig ätit ostbågar med dip förrut men det var riktigt gott! Sen när Johnny skulle skjutsa hem mig upptäckte jag att det brann nere vid tågstationen. Vi åkte dit och tittade och det brann på en av banorna.Johnny ringde brandkåren och så kom väktaren dit som hade varit i närheten. När vi åkte vidare såg vi att brandbilen var på gång. Kanske var det Lunka. Det brann på plankorna tror jag och det verkade som om någon hade tänt på det..

Inga kommentarer: