fredag 15 maj 2009

I`m standing there on a balcony in summer air

Igår ringde Caroline till mig vid tio och undrade om jag ville äta lunch med henne och gå på en promenad. Och det ville jag! Gick upp en stund senare och såg att jag fått brev från IBS. Öppnade och läste att jag kommit in på skolan! :] Nu ska jag bara ha råd att åka också, idiotiska CSN!

Duschade och så och sen kom Caroline hit. Pratade en stund och sen åkte vi och hämta pizza från Deppan och sen hem till henne Roberts och käkade. Inte så god pizza! Therese hade rätt, kebab från Depå är inge gott! Sen gick på en promenad i det kalla vädret, tror det var Carolines egna runda. Såg inga ormar i alla fall. Sen när vi kom tillbaka gick vi och hämtade Lova och Nino på dagis. Gullungar! "Jag tog den här åt dig för du tar ju aldrig rätt" - Lova när vi spelade Hello Kitty memory :D:D Blev det en massa lek i Lovas rum sen med dem sötaste ungarna någonsin. Blev att lyssna på massa musik och försöka så det inte blev vatten överallt när Lova och Nino kokade kaffe :) Lyssnade några gånger på Hey Mickey och Nino undrade "Varför ska han stanna?" och Lova svarade "För hon är kär i honom" Aww :D Sen blev det lite smygande på Johnny och Caroline, lite fotaalbum tittade och snurrning i datorstolen av Nino som blev lite snurrig han själv. Käkade ris och lax med dem sen, gott. Mycket rolig dag som avslutades med lite hårborstning på mig och lite Bolli.

Inga kommentarer: