lördag 9 maj 2009

Det finns en liten Jörgen i oss alla

Mår lite bättre nu, men vaknar fortfarande helt svettig så har nog feber på nätterna. Tror jag har lite nu också känner mig inte helt klar i skallen i alla fall. Sen gillar jag nässpray! Måste vara det som funkar bäst på mig, heja nässpray! Fast det känns lite frätande på nå vis men så ska det nog vara. Nu slipper jag snyta mig hela tiden och få ännu mera ont i öronen, det gillas. Har ont i vaderna också, det brukar jag aldrig ha. Men kan ju gå i alla fall.

Vaknade vid sju idag efter kanske 3-4 timmars sömn, lite för tidigt. Kom på att jag sett att det är Sabrina på helg morgnarna så hade på teven och tittade lite på det. Sen försökte jag somna igen tog ett tag men lyckades till slut. Sen vaknade jag inte fören nån gång vid 14, helt svettig så gick upp och duschade. Sen ringde syster och undrade hur det var med mig. Och en liten stund senare var det nån som plingade på min dörr. Kikade ut genom nyckelhålet och såg en chipspåse :D Som hade med sig min fina syster som kom även fast jag är sjuk! Nu är det renare i mitt kök än det någonsin varit tror jag. Och nybäddat i sängen har fått också och så fick mig att slänga massa saker, höhö! Och Gudinnan har nu också tappat huvudet. Först fick hon ont i armen och tappade boken, och nu orkade halsen inte hålla upp huvudet heller. Stackarn ;D

Sen käkade vi chips med dip, drack cola och tittade på underbara Bert! :D Man kan ha fina dagar även om man är sjuk <3

1 kommentar:

c sa...

supermysigt att umgåsa med dig!