fredag 18 januari 2008

Vilken handväska är jag?

Jo, det ska du få veta!

DU ÄR EN SLITEN BAYSWATER I OAK FRÅN MULBERRY
Trygg och praktisk, grattis - du är en sliten Bayswater från Mulberry. Antagligen i färgen oak. Dig kan man lita på, du avslöjar aldrig en hemlighet och är den bästa vännen man kan ha eftersom du håller år ut och år in. Du matchar till allt och smälter in i vilka kretsar som helst. Positiv och glad, nära till skratt. Yta är inte så viktigt för dig, men kvalitet är något du värdesätter - och gärna lägger lite extra pengar på.

Så kan det gå :]

Idag har jag också förutom att tagit reda på vilken handväska jag är tränat på vårdcentralen, övningskört med mamma och varit i cafeterian ett tag. Ska vara här tills ungefär 18-tiden tills de som ska stå på A-lags matchen kommer och tar över. Hoppas dem kommer tidigt!! Har bestämt mig för att sluta här. Dels för att jag tycker det är tråkigt lite för ofta och att jag hellre är hemma och att jag vill lägga ner all tid och energi på hockeyn nu när jag äntligen är tillbaka och dessutom ska jag försöka skaffa mig det där körtillståndet som dem promt säger att man ska ha för att få köra bil ;) Måste bara säg till om det att jag ska sluta och sånt har jag aldrig varit vidare bra på..

Inga kommentarer: