söndag 27 januari 2008

Affes 20 års släkt kalas

Idag var jag & Moe på Affes 20 års släkt kalas :] Det var riktigt roligt!! Först kom Moe hem till mig och vi fixade med det fina födelsedagskortet Affe skulle få ;) Väldigt vacker bild på framsidan (En bild på hur Camerion Diaz och Jude Laws kärleksbarn skulle kunna se ut :P) Fint rim på baksidan också, hoho ;D
"Du får byta ut den om du vill. Det är svårt att köpa till andra" - Charlotte
"Ja, alla gillar inte pokemon" - Åke
"Du skämmer ut mig" - Gabriell
Först blev det fika, sen tittade jag, Moe, Affe och hennes kusiner Sophie, Gabriell och David på Ice Age 2 i Affes rum :) Så man fick vara där!! Efter det blev det lite utomhus lekar som retstickan, nyckel och lås och tjuren med mig, Moe, Affe, Gabriell och David :] Det var roligt!! David sa något jätteroligt men kommer inte ihåg det. När vi kom in blev det lite spel för Gabriell och David. klarade två banor av ett spel utan att teleportera mig som man kunde enligt Gabriell om man betalde kulpengar, haha ;P Gabriell fick ont i magen och vilade i köket.
"Hur länge till måste jag ligga här?" - Gabriell
"Två minuter till" - Charlotte
"Säg till när med gått" - Gabriell

Sen sa han något om att han skulle få sin Star Wars lego skepp skulle det nog bli bättre och när han fick den blev det bättre :)
"Jag är nog allergisk mot tacos" - Gabriell

Fick tacos, det var gott :) Sen gick alla släktingar hem och jag, Affe & Moe tittade på dagens avsnitt av One Tree Hill. Sen frågade jag om vi kunde se trean, har ju inte den haha ;D Så blev lite trean där det var Singing Bee och sedan filmen What A Girl Want. Efter det blev det promenix hem. Fastnade vid övergångstället och pratade en massa med Affe.

Inga kommentarer: