söndag 20 januari 2008

Team Brendl

Hänga upp tvätten var det. Ska göra det snart.

Idag för er som jag missat serien Jericho så börjar TV4 visa den klockan 00.00 :]

Idag vann Sverige sin match igen i handbolls EM. Härligt!! Så nu är vi vidare och ska möta bland annat Tyskland/Hens Pascal :D Men vad har hänt med Johans fina blonda hår?

Har pratat med Affe en massa på msn idag. Haft lite ordlektioner med henne och så tittade vi på samma program (Andra Avenyn & Sporten) och diskuterade med varandra ;) Och jag är här med den tredje medlemen av Team Brendl, som jag faktiskt nästan såg skutta igår men mer om det imån. Och förresten, människor blir kompis med en på facebook fast man inte känner dem. Emil Sandin och jag är nu kompisar fast Bingo-Berra har ännu inte svarat. Måste bara påpeka så att ingen misstar mig för något annat: Åh, Färjestad Åh Färjestad. Vargarna från Värmland vi SM-GULD ska ta!!

Nu ska jag äta försenat lördags godis och se Gilmore Girls

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir så glad att läsa din blogg :D