tisdag 29 januari 2008

I`M BACK

Roligt med träning idag!! :] Provade skridskorna Anders tyckte jag skulle prova idag och det gick bra. Dem kändes bra. Fick lite kramp i fötterna bara, men det är väll sånt som försvinner med tiden. Hoppas jag.. Innan träningen fick jag gå in och prata med Anders och Micke i förrådet också, alltid spännande när någon får göra det ;), och Anders sa då att om jag ville fick jag vara med på bänken på matchen på söndag och prova några byten :D I`M BACK!! :] Efter träningen körde vi fys, rätt roligt. Sen gick jag och Mathilda tillbaka med några av däcken vi andvänt under fysen och jag gick in i allt ;) Och Ola frågade mig hur det var med foten, haha :) Jag var en av dem sista sen, som på den gamla goda tiden, haha ;D Jag och Mathilda ställde ut stereon i korridoren och track på Anders favorit låt på hög volym, haha ;D Fick en sur blick av vaktmästaren men det var det värt ;P

Tråkigt på IDEA idag.. Kom dit vid nio och det var igen annan där förutom de som arbetar där. Och en IDEA-dam sa att hon skulle prata med den nya tjejen först så att vi skulle börja klockan tio. Igår när jag var den nya tjejen fick inte jag prata med någon!! Och det verkar som om alla fått en pärm också, men inte jag.. Är glad om jag slipper det ;) Ju mindre dessto bättre!! :P Medan jag väntade kunde jag ju arbeta med uppgiften jag fick igår sa hon fast det är bara det att jag tänker inte göra den uppgiften så gick och handlade lunch på Ica, var jag den första som handlade den dagen?, och sen hem till mamma och käkade frukost istället. Ann som jag har på Arbetsförmedlingen hörde att jag kunde arbeta med uppgiften under tiden så hon frågade ska du gå nu när jag gick.. Kom 09.30 ungefär och satt mig vid datorn och letade utbildningar i Falun. Sen var det genomgång av CV och personligt brev som dem egentligen gick igenom förra veckan. Resten av dagen fick jag till att skriva det. Men jag har ju redan skrivit ett CV, frågade om jag fick använda det men eftersom det var från en mall så skulle jag helst skriva ett eget. Men det har jag inte gjort, bara ändrat lite..

Nu fortsätter Gilmore Girls veckan!!

Inga kommentarer: