torsdag 31 januari 2008

Hanna and Hans

"Man tror att det är två men det är bara en"

Berättade för Mathilda under uppvärmningen vad jag gjort idag på IDEA. Svarat på papper som tog ungefär 5 min på två timmar där jag på ett av papperna skulle skriva vad mitt önskeyrke var eaf det hände ett mirakel eller något sånt. Sa att jag ville bli Fredrik&Filip :] Hanna and Hans!! Har eaf en tittare till mitt första program, Mathilda :P Men varken hon eller Therese visste vilka Fredrik&Filip var. Jag svarade med ett "Sveriges roligaste människor".

På lunchen idag fikade jag med Petra och Anna :] Roligt roligt!! Sen försökte jag få med dem på IDEA/Arbetsförmedlingens grejset där Ovako kom och pratade. Fick in dem genom dörren eaf, men sen ångrade dem sig och gick. Jenny från förra året var där fast dem har tagit bort det arbetet hon hade.

Efter det gick jag upp till mamma och ändrade på ansökan till Ovako, dem sa att man skulle skriva vilka veckor man skulle arbeta, sen hem till Petra. Vi hade bestämt oss för att bowla lite. På vägen dit gick vi in i Petreskolan. Det var längesen!! Det var en fin tid vi hade där :] Vinkade till Inga-Lill och gick sedan vidare till bowlinghallen där det var träning eller något så vi kunde inte spela. Gick hem till mig en stund tills jag gick på träning. De var kvar en stund tills Annas pappa kom och hämtade dem för skidprovning.

Underbart rolig träning idag :] Tänk att jag också får spela!! Petra och Anna kom och tittade en stund men dem gick fort, hörde inte vad dem sa genom plexiglaset..

Igår var lekte jag med Lova och Nino en stund. ROLIGT!! Sen kom Moe och hämtade mig, och hon, jag och Affe åkte till Gävle och fikade först på Java sen blev det bio. Denna gång blev det Försoning som jag faktiskt gillar. Fast den var ju väldigt deprimerande. Och det är alltid lika roligt med arga blickar.. Och ojoj vilka blikar , haha ;P

Nu mat och Gilmore Girls!! :)

Inga kommentarer: