lördag 26 januari 2008

:]

Bra jobbat bruds!!
Borta match mot Skutskär idag. Vi vann med 0-3 efter mål av Klara, Maddis och Agge. Vi var helt klart det bättre laget idag, för att citera Anders "Precis som i förra matchen ger vi dem en riktigt lektion i hur hockey ska spelas", jag kan ju vara i närheten av citera honom rätt eaf ;P Var dörröppnare idag med, det är riktigt roligt eller eaf roligare än att inte vara dörröppnare.
"Hanna tar du dörren?" - Micke
"Ja" - Jag
"Jag tar golvet här bakom, väck mig om ni behöver mig" - Tomas
Tomas frågade var jag skulle spela och jag blev back tillsammas med honom med Elin på center och Anders och Micke på varsin kant ;)
"Från början till start" - Anders efter matchen
Håller fortfarande min tradition jag har att åka med bilen som har släpvagnen :P Det var Elin & Elna denna gång.

Innan samlingen till matchen åkte jag friåk i ungefär 20 min. Det känns bättre och bättre tycker jag :) När jag kom hem satt jag en stund på golvet och läste en filmtidning, det var så där lite halvmysigt :) Men måste nog städa snart.. Gick hem till mamma och hämtade mina saker och självklart glömde jag min cola.. Innan handlade jag lite på Ica lika spännande som vanligt ;D

Nu blir det kvällens andra Gilmore Girls avsnitt. Måste se några avsnitt innan Gilmore Girls veckan börjar!! ;]

Inga kommentarer: