måndag 14 januari 2008

Måndag

Kan inte säga att det var en av de bättre måndagarna.. Gick upp halv nio efter att ha sovit kanske 5, 5 timme och gick till sjukgymnasten. Han tyckte foten såg bättre ut en förra gången, nämnde att jag inte borde spela hockey denna vecka heller och så tränade jag i ungefär 45 minuter. Jag tror eaf han sa borde.. Ska dit imån också, då ska jag fråga vad han menar med borde.. Efter det var jag hem till mamma och sökte sommarjobbpå Ovako, dem hade skickat brev till mig, jag är saknad ;D Sökte också jobb på McDonalds i Sandviken. Sen var jag ner till Arbetsförmedlingen som har flyttat och hade lite flyt för min arbetsförmedlare var där och stod bredvid kassan, så fick ett möte med henne på en gång. Hon tyckte det var bra att jag sökt på McDonalds och jag var duktig som fortfarande levde på Ovako pengarna, yeah ;] Sen blev det massa jobbiga frågor om min framtid.. JAG VET INTE!! Sen blev det handling på ICA, en pizza i ugn och en ICA drickyogurt :) Sen hemför dusch, pizzan och ett och halvt avsnitt Gilmore Girls. Sov en halvtimme efter GG men ställde klockan så jag hann till jobbet. Dem verkar tro att det skulle gå och ordna med praktiken igen, men det visste jag typ att det inte skulle gå men det fattade inte dem. Så nu ska vi prata om något, jag vet inte riktigt vad.. Snart får jag stänga ju, eller typ nu. Tiden gick väldigt fort när man bara var här ett par timmar. Tror jag har öppet en liten stund till, så låtarna Laus skickar till mig hinner komma fram :]

Jag vill spela hockey imån!! Fast jag är lite rädd och nervös. Rätt mycket.

Igår var Affe, Moe & Em här. Det var roligt haha ;D Stod även i cafeterain igår. SUPRISE ;P Agges son hade jourvecka och hon frågade om jag kunde hjälpa till för ingen av dem som skulle stå första skiftet hade inte öppnat någon gång. Så alla frågade mig hela tiden, yeah! ;] Fast kan ju inte säga att jag kan så där särskilt mycket heller.

Och några av dem otroligt grasiösa Silver Cranes (BOLLNÄS FÖR FAN) spelarna hade skrivit rara saker till oss i hockeygästboken, så Anders blev tvungen att stänga ner den. Ibland så undrar man ju vad det är för fel.

Nu började Klubb Havanna :P Idag har Jakob rappat ;] Underhållande tv!! Jakob är bäst! Förtjänar verkligen Veckans Babe utnämningen :)

Inga kommentarer: