fredag 25 januari 2008

Fredrik&Filip=LOVE

Tittar på Fredrik&Filip som är med i På Spåret igen :) Visste inte att dem skulle vara med igen men hade tur och läste i mammas tidning tidigare idag att de skulle vara med i dagens avsnitt! Går bättre för dem idag än förra gången. Måste komma ihåg att spela in en av repriserna bara, missade lite i början och har inte tillräckligt med utrymme på hårddisken.

Har varit en riktigt träningsdag idag. Först tränade jag på hälsocentralen, sen åkte jag friåk i 1.5 timme och sen träning. Plus blev det en hel del gång därimellan.

Träffade Lova en stund idag också :] Hon är så go!! Går i mina fotspår och ramlar av sig själv, haha :D

Nä, nu ska jag äta mammas Bearniesås pizza och se klart På Spåret. Sen blir det filmkväll. Får se vad det blir jag ser..

Inga kommentarer: