lördag 12 januari 2008

....

JÄKLA SKIT DOMARE!!

Domarna idag avgjorde matchen.

Fick åka buss idag till borta matchen i Bollnäs mot Silver Cranes, även så kan inte dem heta Bollnäs som alla andra lag. Fick vara lite Tomas idag med (var det igår också) och fyllde vattenfalskorna och bärde dem :) Sen var jag också dörröppnare. Vi var mycket bättre matchen igenom (Ja, säkert att ni är för bra för den här serien). Gjorde 1-0 genom Agge som i dagens match spelade back. Då var det 5 min kvar av matchen ungefär. Då gjorde dem minst två OGILTIGA mål. Ett där dem sparkade in pucken och var i målgården och ett där dem slog av Johanna pucken fast hon hade den. Efter första målet pekade en finger åt vårat bås. Dem tror att dem är så jävla bra. Jag blir så arg och irriterad. Lite för mycket ibland kanske. "Hörde ni vad hon sa" ;P Anders skulle prata med domarna efter matchen men de hade bråttom därifrån och hade redan gått när Anders kom. "Det verkar som om domrana hittat sin domarutbildning i Corneflakespaketet". Vi hurrade eaf för att vi var det bättre laget. Sen hade Anders & Micke satt för en klubba för dörren till korrideroen där vårat omklädningsrum låg ;P Jag provade massa dörrar och hittade en där några domartröjor hängde. "Jag ska pissa på dem", sen hittade jag en fotboll också.. Haha ;D Elna & Emelie var lite småsura men fick Elna att skratta fast dem inte var på humör. "Det är bra att vi har dig", någonting sa hon till mig :] Stannade på Max på vägen hem och åt. Anders var nog hungrigast, stina köpte bara äckliga saker och någon ringde med hemligt nummer till Therese ;) Rolig bussresa hem sedan.

Edit: Färjestad vann mot HV idag med 4-1 :] Noooaaaace!!! Haha, Elna&Elin ;P

Nu ska jag gå och ta bort videon på Emelie & Elna. Har lovat dem att göra det. Edit: Nu är det gjort.

Inga kommentarer: