torsdag 10 januari 2008

3 av 4

Sitter på jobbet just nu. Det är full fart här, kön bara växer och växer ;P Nja. Men varorna kom. Så har packat upp dem. Och så kanske jag har fixat så att jag slipper frysa, men det är fortfarande kallt. Tog med mig datorn idag och igår, så nu är det lite roligare här. Datorn blev en hit igår när mitt lag hade träning. Halva laget såg mina videosar jag filmat på dem :) Elna & Emelie är väldigt glad att jag la ut den där videon på youtube ;P Haha!

I måndags var jag ledig och jag, Affe & Moe åkte till Gävle för att prova fikaställen och leta hockeyhunkar ;) Först skulle Affe till tandläkaren, så jag och Moe satt och väntade på henne i väntrummet. Sen gick vi lite i affärer och så. Köpte upp mitt presentkort jag fick på HM. Köpte två dragkedströjor, en mössa, pins och örhängen. Köpte också en kalender för 2208 och en citatbok på Akademibokhandeln. Lunch åts på Coffehouse By Geroge=bra ställe. Lite senare fikade vi på Java där det sägs att Brynässpelare ska hänga. Först gick vi förbi och jag tyckte jag såg Nolander, och det var han. Affe såg att även Brendl satt där. Vi gick in och fikade. Det var gott och vi satt mitt emot hh. Sen var vi på bio också eller innan blev det lite pommesfrites på McDonalds. Sen blev det bio, såg Förtrollad som Moe&Affe ville se. Den var skitdålig. Satt mest och väntade på att den skulle ta slut. Men på slutet trodde jag den hade litet bra moment genom att tjejen kastade svärdet i killens arm, men det var bara tyvärr genom tröjan. "Ofta man följer med en snubbe man inte känner till ett land man blir teknad" min kommentar efter filmen om tjejen som följde med prinsen ;) Sen gick vi till ett matställe för Moe var hungrig men de gjorde inte mat nå mer så gick tillbaka till McDonalds åt. Upptäckte då i filmtidningen man får på bion att Jakob var Veckans Babe, haha :] Fast han är 33 år jag trodde han inte var en dag över 25.

Fick just två kunder :D

Efter jobbet i tisdags följde jag med Elin A till Läkerol Arena för matchen mellan Brynäs - Färjestad :] Fick Elnas biljett för hon kunde inte gå :) Synd bara att dem förlorade men 4 av 3!! :D Brynäs fick tre enkla mål i första perioden men i dem två andra av Färjestad det bättre laget. Det var nära på slutet att de lyckades kvittera. För att citera Elin ungefärligt över hur bar Brynäs var " Färjestad hade den bästa chansen när Brynäs hade 5 mot 3 spel" ;P Stod även i Brynäsklacken, haha ;] Träffade den omtalade Stian också, han saknade då inte Jönsson. Skojade i måndags om att Jörgen säkert inte skulle vara med och så var han inte det. Vill ju se honom spela!!

Igår efter jobbet kom farmor och pappa och hälsade på en stund. Fick massa glass, bullar och bröd av farmor :] Tack så mycket!! Såg på Grammisgalan också, Salem var bäst! Han skulle ha vunnit lite mer priser tycker jag. Fast han vann ju fyra, inte dåligt det.

Har barnkanalen slutat visa Tribe?

Inga kommentarer: