torsdag 25 oktober 2007

VM < 3

Veronica Mars räddade dagen! Läntar tills nästa vecka :D Låt det bli torsdag nu!!!!

Småtittar på Labyrint, det är ju såå tråkigt men ja jag kan inte hjälpa det.....

Nu har jag spelat in från fel kanal 2 gånger, jag blir så matt.....

Hockeyträning idag också, roligt som vanligt men kände mig inte så motiverad... Haha glömde berätta en sak från träningen i tisdags.. Maddis och en till kan vara Mathilda skulle ha på den där målskyddet som man har om man inte har någon målvakt på målet, jag hjälpte till lite men jag kände att jag inte hjälpte till så mycket så jag släppte... Maddis och Mathilda höll bara på sidan längst upp när de tog ner de från sargkanten och då åkte den så den fällde både Maddis och Mathilda, haha va roligt det var :D

Går ju inte så bra för Brynäs som ni kanske märkt, och Elna hade idag tippat på Timråvinst i dagens match mellan Timrå och Brynäs med förklaringen att då kanske Brynäs skulle vinna :P och det gjorde dem antagligen för fick sms:et: Min taktik fungerade ju ;-) heja Brynäs ;-) av henne för en stund sen :D

Nu ska jag se på text-tv hur det gick för mitt lag då :]

Inga kommentarer: