fredag 19 oktober 2007

Min nya dvd <3

Idag var Affe här och hälpte mig få igång min nya inspelningsbara dvd :] Jag var inte så bra på det själv nämligen :P Men nu funkar den och allt är frid och fröjd. Mitt liv är typ fullbordad ;]

Hockeyträning idag :D Anders körde lite luringar... Han skrev oss på lite olika positioner än vad vi brukar på pappret där det står vilken färg vi ska. Jag var back :) Fast sen på isen körde vi inte några positionsövningar :P Efter träningen fick vi skriva våra mail på ett papper, (så Anders kan skicka våra användarnamn och lösen till oss) när jag kom in i förrådet frågade Anders om min mail var arefrankare... :P Jag vet inte hur man säger det :D

Efter träningen åkte jag fort upp hem där Affe väntade på mig. Sen fick jag skjuts av henne till Petra där det blev lite kall pizza och Idol :] Men det var rätt gott med pizza ändå, var ju hungrig! Och Petra hade beställt precis vad jag ville ha, Vesuvio med bearniessås :) Elin, Matilda LL och Sanna var också där! Roligt at träffa dem, var ett tag sen.
"Vilka effekter" - Sanna om när det blev mörkt under Idol

Igår var jag, Moe, Affe & hennes mamma till Borlänge och handlade. Det var där jag köpte den, min nya förlitliga bästa vän :] Köpte också tomma dvd-skivor så jag har nåt att lägga allt jag spelar in på, en rosa Mp3 jag älskar den och den kostade bara 400 kr, en extern hårddisk vilket verkligen behövdes, en mascara, en bh, nå sporttvål, silverhårspray och nå saltvatten spray :] usch, vad jag handlar...

För att ta onsdagen också, skulle egentligen ha åkt till Borlände då men Affe fick jobb.. Uträttade lite ärenden på bruket istället :P Åkte till Petra L och hämtade One Tree Hill och sa hejdå, sen åkte jag till mamma och skrev på nå papper som jag sedan postade och sen gick jag till affären och handlade :]

Vi tar väll tisdagen också... Carro&Lova var här och hälsade på :] Fick en ny byrå av Carro, tack tack! Sen var jag och badade med mamma&Lova :] Det var roligt!!!

Nu ska jag gå och sova.. Träning imån, samling klockan nio!

Inga kommentarer: