måndag 29 oktober 2007

Praktik

Nu är min praktik fixad. Äntligen! Det blev på ishallen där jag ska stå i cafeterian och hjälpa till i kansliet. Börjar imorgon! Ska bli roligt men är lite nervös..

Gick upp vid halv tio idag, någon gång vid elva cyklade jag ner till ishallen. Träffade min gamla materialare utanför ishallen, han undrade om jag skulle åka friåk men det skulle jag ju inte. Sen gick jag in och frågade Marie på kansliet om all var klart och det var det. Hon ringde till nån som skulle visa mig cafeterian lite och skulle möta henne klockan ett. Så cyklade till IDEA och skrev på nå papper och fick lite papper. Sen cyklade jag hem, åt lunch och tittade på Angel avsnitt :] Lite före ett cyklade jag ner till ishallen där hon visade mig lite i cafeterian och vi bestämde vilka tider jag skulle stå i cafeterian, dem är anpassade efter mina träningar :] Så kommer inte missa nå träningar eaf... Sen var den nån äldre där som pratade lite med henne och mig. På slutet ringde min telefon och det var arbetsförmedlingen som undrade om jag inte kunde skriva in några andra jobb jag kunde söka.. De skulle ringa upp om en vecka. Såg Anders och gamla fotbollstränaren...

Idag fyller min pappa år!! Grattis!!

Nu ska jag borsta klart tänderna sen blir det ett days avsnitt :]

Inga kommentarer: