tisdag 23 oktober 2007

Hockeytv

Idag ställde jag klockan på 10. Tidigt. Skulle till Arbetsförmedlingen fast i Sandviken men förstod inte riktigt pappret jag fått med den informationen så tänkte gå till Hofors för att se. Åkte hem till mamma först och la över lite saker från hennes dator till min hårddisk.. Och som väntat blev man helt deprimerad efter Arbetsförmedlingen besöket... (Behövde inte åka in till Sandviken) Träffade Matilda där och vi pratade ett tag om livet, telefonskräck och jobbet på Ovako :) Men sen så var det min tur och allt blev skit.. DET FINNS INGA JOBB ATT SÖKA!!!!!!!!
Jag skulle aldrig ha skrivit in mig i den där skiten.. Jag får ju inte ut någonting av det....

Sen var det hockeyträning! Det är livet :] Man kan ju säga så här:
"Vad jobbar du som då?"
"Jag är hockeyspelare"
Eftersom det är det jag gör just nu :P

Jag har startat en tv-blogg ----->http://tvofourlifes.blogspot.com/ (och det blev visst lite fel där)

Inga kommentarer: