torsdag 4 oktober 2007

Kanelbullens dag

Idag är det Kanelbullens dag! Men jag har visserligen inte ätit några, men alltid roligt med en dag :]

Idag fick jag äntligen tag på hon som jag ringt till för att fråga om praktik, men hon skulle åka bort tills nästa vecka så skulle ringa upp mig då istället. Gick till IDEA och berättade det, fick ett nytt telefonnummer jag ska ringa, till ett dagis i Torsåker. Jobbigt att åka dit bara. Hoppas det går att få på Lillån.

Mamma kom förbi på förmiddagen idag och hjälpte mig att få lite mer ordning. Så nu har jag gardiner uppsatta och dukar utlagda. Sen kom också Lb förbi en stund, blev lite spanning där en stund ;]

Sen har jag också haft träning, med tema skridskor. Trodde det skulle bli rätt tråkigt men det var superroligt :] Jätteroliga övningar!

(Nåt sånt här)
"Det är inte jag som har ritat idag, det var Micke så skyll inte på mig om ni inte ser. Det var rätt små gubbar" - Anders när han ska visa övningarna på tavlan
"Va snäll mot Micke nu, han gjorde faktiskt om det där några gånger" - Nettan (Kan vara någon annan)
"Micke, du måste göra större gubbar!" - Anders
"Va?!" - Micke som är på andra sidan plan

"Har dem supit nu igen" - Tomas när ismaskinen kommer 10 minuter innan vår istid är slut

"Det är bra om man kan komma eftersom vi ska bestäma reglerna för säsongen då" - Anders (Sammanfattande)
"Men det är ju Svenska Hockey Förbundet som bestämmer dem" - Jag (Kunde inte låta bli ;P)

Jättebra Veronica Mars avsnitt idag :] Paul Rudd var med, vilket gör det hela ännu bättre! Sen så fortsatte kvällen med Heroes! Perfekt kväll! Och det hela blev ännu bättre när jag såg på text-tv att Färjestad vunnit över Brynäs med 4-2 :]
Skickade :) till Elna och fick svaret: "Sluta! Jag vill inte prata med dig. Piss FBK" :P
Blir ett roligt träningsläger imån! ;D

Inga kommentarer: