måndag 22 oktober 2007

Lördag

Lördagen var en fullt späckad underbar dag :]

Började med att jag hade tidig träning. Lite mysigt att behöva ställa klockan och gå upp tidigt för en gångs skull, och faktiskt hinna se lite av Tv4:s Nyhetsmorgon, även fast det är ungefär lika roligt som trav....

Efter träningen fick jag skynda mig till Hanssons, där jag skulle fika med Anna, Petra k och Elin. Det har blivit mycket fikandes på sistone, men det är mysigt synd bara att det inte finns några valmöjligheter så man måste gå til snobb-Hansson... Blev en dyr men god macka med kyckling på och ett glas med varm choklad (Måste.Tipsa.Moa.Och.Maria) som faktiskt var mycket godare än på Starbucks. Smakade mer som O`Boy på Hanssons och mer som kakao på Starbucks, och kakao är verkligen inte gott.

En av dörrarna stod öppen hela tiden (en sån där dörr där man trycker på en knapp också öppnas den) och både jag&Elin hade skyndat sig in när vi skulle in till Hanssons så att dörren inte skulle stängas :P Och Anna hade sett en gubbe som var jättesur på att dörren inte stängdes och hade försökt stänga den :P

"Jag hörde att du hade en hörnsoffa" - Elin

Sen skulle Elin och köpa en lampa och jag&Anna hängde med. Först hämtade vi Annas hund Molly hemma oss hennes mamma. Sen ringde Carro och frågade om jag ville ha Lova några timmar och självklart ville jag det :) Jag följde med Anna hem till sin pappa och sen med hunden till hennes mamma. Sen cyklade vi till mig och slängde in en tvätt.. På vägen råkade vi spilla lite tvättmedel ;) Sen kom Lova, hon hoppade massa i min säng och åt massa godis :D Vi var också till lekparken här och gungade, lekte i sandlådan och gömde fötterna under löv :D Sen gick vi in och tittatde på början av Hitta Nemo, "Fiskpinnar" - Lova med ett skratt när hon hörde dem säga det i filmen :D Hon är så söt och underbar! :]

Inga kommentarer: