torsdag 4 oktober 2007

Dagens Dag

Just diskat, tråkigt men man känner sig duktig efteråt ;] Hähä...

Idag har jag provat att ringa till hon på Lillån, haha skulle ju ringa innan jag gick till IDEA idag efter lunch men kunde inte hitta lappen med numret ;] Eaf så sa de på växeln att hon var på möte till 14.50, när jag ringde ungefär 15.20 var hon på möte tills 16.00... kommer jag någonsin att få tag på henne?

Har också varit i Sandviken och handlat med mamma. På vägen dit var den en röd bil som mamma tyckte körde sakta... När vi körde om den tittade jag vem det var som körde och så var det Ovako-Mackan ;] Eller jag är inte helt säker på att det är han men jag tror starkt att det var det!

Vi var till Jysk, Ö&B, Dollarstore och Rusta. Dem tre sista är något av mina favoriter (efter Barnes &Nobles då) ;)

Köpte massa roliga saker til mitt nya hem! som tre nya 4 gardiner, tre dukar, 30 galgar, två bordslampor och en golvlampa, en gardingstång med stjärnor, glas, en mixer, en hängkorg, en pall, en blomma och en kruka, duschsaker, badrumsaker, och grej med fyra lådor jag ska ställa i garderoben. Sen så köpte jag också en skiva med Sex Pistols, nya NHL-strumpor (De andra har gått sönder, köpte även ett par Rangers strumpor nu), Polly, Festis-liknande saker, Cola och Nötter :]

Det blev lite... Roligt med nya saker :D

Träffade Carro lite idag :]

"Vad gör du här nudå?" - Mamma (Som om det vore jättesent)
"Klockan är ungefär sju" - Carro

"Jag visste att det var något jag skulle fråga dig i måndags, men jag kom inte på vad det var... hur var det i New York - Carro

Sen cyklade jag hem där pappa redan var för han skulle komma och hälsa på. Han hjälpte mig att sätta ihop alla nya saker jag köpt. Fick även min första inflyttningspresent :] En trisslott, en Marabou och glass :] Tack så mycket! Han upptäckte också att frysen var av, haha, och att det var mamma som hade stängt av den när hon track på en knapp hon inte visste vad det var... ;)

Underbart avsnitt av Heroes idag! :) Tittar på reprisen nu också! Äntligen har Claire och Peter träffats! Och jag vet lite spoilers.... Och på tal om det, är Hayden (Claire) och Milo (Peter) ett par?

Var även Bonde Söker Fru idag :] Det är riktigt underhållande ;P Men vad hände med gitarrkillen, kommer vi att få följa honom?
Nu ska jag se klart resten av Heroes reprisen och packa ur sakerna jag har i garderoben så jag kan ställa in lådsaken :)

Inga kommentarer: