torsdag 11 oktober 2007

Match?

Imorse när jag låg och sov fick jag ett sms av Petra, svarade och somnade om. Sen fick jag tre av Anders och två till av Petra. Så många sms på morgonen var det längesen jag fick :P Anders sms var ju roliga, det blir match på söndag, nej det blir det inte för lite folk, jo det blir match :D

Jätterolig träning idag :] Anders stod i mål och Mathilda tog bort (pris)lappen från min sko :P Haha, va roligt det var innan träningen ;D Jag&Elna är väldigt bra på att luras, hoho ;) Funkar ju ibland till och med, hoho! Berättade lite fina historier från New York för dem också.. Och jag är jagad av Ovako också, de ha startat en religion mot mig.. Så får passa mig i cafeterian :P Haha :D Men vem är snyggast, Joel eller Henrik Lundkvist?

Färjestad vann idag och Brynäs förlorade sin sjätte på raken ;P

Inatt drömde jag att jag ramlade ner från en trappa av kartong på Ovako. Det var jättelångt och under tiden jag föll tänkte jag hur jag skulle ramla för att skada mig minst... Även stod det två tanter som jag tror hade rullator, när jag & Affe klev på trappan av kartong. Man fick inte vara så många, det var därför jag ramlade för att trappan av karton gick sönder. Men det konstiga var att ingen av de nadra ramlade, eller är det jag som är så självisk att jag bara tänkte på mig själv när jag var på marken igen? :) Fick även ont i armarna och ryggen, och hade nog lite ont när jag vaknade, eaf så tror jag att jag hade lite ont när jag vaknade. Men åh andra sidan tror jag jämt att jag har ont :P



Det har snöat idag :]

Inga kommentarer: