måndag 15 oktober 2007

Sweet. Totally. Dude.

Vaknade runt 12 tiden idag och hade lite av en städdag. Petra, Petra & Anna skulle komma för första gången och se min lägenhet :P Petra L skulle se Annas lägenhet för första gången också, så jag och Anna satt och pratade städning på msn.. Städar du? Diskar du?

Titta vad som hände -> Kursiv

Diskade, var ett tag sen nu, men skönt att det är gjort nu men snart dags igen :P Sen har jag plockat lite med andra saker... Och äntligen ligger det mattor på golvet... Efter träningen i lördags damsög jag och torkade golvet och sen blev det mattor :P

Jag och Anna skulle mötas huset vid som ligger mellan våra innan vi skulle till Hanssons.. Men ungefär 10 min innan vi skulle mötas kom Anna upp till mig :) Sen cyklade vi till Hanssons där vi skulle fika med Petra&Petra. Petra L hade fått med sig Monika också, trevligt att träffa henne med :] Sen var Elins pojkvän Fredrik där också och fikade lite med oss.. Efter fikat mötte vi Stina utanför och sen cyklade jag, Anna och Petra L hem till mig för att titta på min lägenhet.. Sen åkte vi vidare till Anna.

Lite senare kom Petra & Petra hem till mig och vi tittade på Hitta Hem, Andra Avenyn och Hitta Nemo :] Roligt Roligt!

Igår var det match. Vi förlorade med 12-1, men det var jätteroligt ändå! Dem vi mötte (nå Stockholmslag) hade kommit tvåa P-93 serien i Stockholm. Jäklar. Deras tränare var imponerade över oss och Anders stolt :D

Efter matchen kom Affe&Moe hit och käkade pizza, såg sista avsnittet i säsong 5 av Gilmore Girls också... Spännande!

Inga kommentarer: