söndag 21 oktober 2007

New York

Dag 6 - Fredag

Hockey!

Dagen med stort H :]

Men först var vi till Barnes & Noble igen :] Köpte en massa tidningar, Veronica Mars säsong 1, American Dreams säsong 1 (Hittade den på en annan hylla där den skulle vara och hittade inga andra ex av den så det var som att den var menad för mig :P) och 4 böcker. Två Stephen King, The Shinning (kommer aldrig våga läsa den :P) och The Green Mile :] Och Två Melvin Burges, Smack (min favoritbok) och Doing It (som TvSerien Life As We Know It är baserad på :])

Sen blev det att ta tunnelbannan till Madison Square Garden :] För att se

Min första NHL-match :] Häftigt Häftigt Häftigt!!!!!!

Coolt att Henrik Lundqvist stog :]

När vi skulle hem från hockeyn åkte vi i en rullbana som jag tappade balansen i när jag klev på och höll på att ramla. Han efter gjorde samma sak var så roligt när han berättade för mig :P

Inga kommentarer: