tisdag 2 oktober 2007

Home

Nu är jag hemma igen :]

Resan har varit underbar! Ska berätta mer om den senare!

Just nu sitter jag i min nya lägenhet :D

Har hållt på att flytta hela dagen idag. Så nu är alla saker här! :) Älskar min nya lägenhet!!!!

Pratade för ett tag sen med Elin i telefon. Trevligt Trevligt. Det var ett tag sedan nu. Det verkar jätteroligt i Uppsala med flogstavrålet och allt :] Får ta och åka och hälsa på nån gång!

Tränat idag igen, alltid lika roligt :] superrolig träning, underbara övningar! Särskilt den i hörnen.. :]

"Jag läste i Slits eller nån tidning och så var det en fråga...Vad var frågan... Nu kommer jag inte ihåg den" - Tomas

Har varit på IDEA två gånger idag också, hunnit med massor idag.. Fick ett telefonnumer till Lillån-biträdande rektorn men hon svarade aldrig. Så ska prova ringa imorgon med och gå tillbaka till IDEA någongån efter lunch.

Nu ska jag äta lite mer Spaghetti och Kötfärsås som mamma lagat åt mig :)

Inga kommentarer: