onsdag 23 mars 2011

Pluras Kök.

Idag startade det ett fint program. Pluras Kök. Ska jag helt klart fortsätta se på.
Men något ännu finare var att herr Wikingsson var gäst i avsnittet. Snygg som tusan var han med. Stiligt klädd! Jag är glad att han var första gästen så han fick mest tvtid. Han var inte bara underbar utan han visade fina skills i köket med. Snygga kastaäggegulemoves! Åh så skrattade han så där så jag blir helt lycklig.
Han är lite lika mig när det gäller mat haha. Roligt det med barnen, att han lurar dem lite ibland, så får jag med göra på dagis..

Och om man går in här finns det extra material. Som hela samtalet med Filip. Och när Plura sjunger en låt Fredrik ville höra. Då ser han förresten så här lycklig ut:
Jag är glad att jag spelade in så jag kan se det over and over again. 

4 kommentarer:

Hannes sa...

Hehe jag älskade det här programmet, schyssta bilder du fixat också!
Det skönaste var ju faktiskt Pluras brorsa :P

http://hanneshervieu.se/pluras-kok/

miw sa...

sett minst sådär lycklig ut när fredrik sjungit framför mig alltså! hah. så fint att se

Helena sa...

Haha, åååh! Fredrik är sötis. Älskade hur han slavade till Plura och gjorde allt han sa. Förstår honom.

annen sa...

Ett riktigt bra program! :)