måndag 28 mars 2011

Johnossi och Håkan är fina!

Jag, Moa och Ylva-Li åkte i fredags till Gävle och Maxim för att se Johnossi. Kom dit en stund före. Fireboy kom och underhåll lite. Tappade pinnen en gång, men han fick många fina applåder av mig ändå. Vi drog till baren och drack lite. Såg Helena och ställde oss bakom henne och hennes kompis. Pratade en del med dem, trevligt! Första gången jag träffade Helena (förrutom när vi inte visste om varandra då..) så det var kul.
Johnossi var underbara! Men jag tror ärligt att dem inte kan vara något annat.
På lördag for jag, Ylva-Li och Moa ner till Örebro och Maria.
Vi fyra såg Håkan Hellström. Underbart! Tummen upp!

1 kommentar:

felicia sa...

svar: Åh, tusen tack söta du :).

Min andra blogg är http://imagineyourdreams.blogg.se men kommer att återkomma hit senare som du ser :).