fredag 18 mars 2011

Monsters in the end.

Det var då tur jag inte såg klart hela veckans Pretty Little Liars avsnitt inatt. För som alltid blev det lässkigt mot slutet. En av orsakerna varför jag tycker om denna serie så mycket, man vet aldrig vad för creepy som kan hända. Fast samtidigt är det aldrig så lässkigt att man börjar gråta och det är med bra ;)

Avsnittet var bra och spännande. Bäst var Tobey och Spencer på slutet. Och när Aria pratade med Caleb i skolan och hennes mamma gick förbi och gjorde teken om det var han haha. Sämst var Hanna och Caleb. Hoppas han kommer tillbaka! Och Mona som inte gav henne brevet.
Nu är det bara säsongsavlutningen kvar nästa vecka, som jag längtar! Jag hoppas verkligen man får reda på A eller vem som mördade Alison. Och vem det var som filmat dem och varför Alison hade det sparat på ett USB. Och vad Jenna har med saken att göra. Jag vill vetaaaaaaaaaaaa!

Inga kommentarer: