tisdag 29 mars 2011

NittiLeaks jag längtar!

För tre veckor sen satt jag i en studio i Frihamnen och hade hur roligt som helst. Känns lite som det var en evighet sen. NittiLeaks har premiär den 11 april, vilket det inte alls är långt tills. Får ni inte missa. Jag längtar! Mina program är 1991 och 1994, om ni skulle vilja leta efter mig publiken eller något.
Dem här två bilderna (mycket bättre än dem jag fick till!) är tagna av en jättetrevlig tjej som driver en av de bästa bloggar jag läst. Tycker ni ska gå in på http://enmoviebox.blogg.se/ och läsa! Bloggtips! Bloggen handlar om Fredrik och Filip och det finns en massa roligt att läsa. Själv har jag börjat läsa bloggen från början. En annan trevlig tjej (Helena som jag träffade på Johnossi) skriver också en bra blogg med en massa FF och en massa annat fint med. Den har jag redan läst igenom. Gå in här http://youarelemoninmyeye.blogg.se/ och läs! Men det roliga är att jag och Moa såg dem två när vi väntade vid busshållsplatsen i Stockholm innan vi skulle på inspelningen. Och så satt dem alldeless framför oss under det första programet. Lite spännande att världen är så liten eller vad den nu är. Och, bloggar och Fredlip är fina grejer! Och soffan! Skulle ni inte vilja ha den hemma? Här kan man förresten gilla den på Fejjan haha underbart!

Imorgon är det förresten 1 år sedan något väldigt roligt hände..

3 kommentarer:

miw sa...

aw va fint inlägg, tack! och att du läser heela bloggen från början hah shit. hoppas de äldre inläggen är underhållande.

Petra sa...

sv: haha ja jag ville ha något lite roligt som rubrik där uppe eftersom allt annat är så tråkigt just nu haha

Klart jag följer dig! Ska logga in nu å kika:) Ne man tänker liksom inte på twitter när man är iväg och gör saker. Men lite kul ändå;)

Helena sa...

Så söt du är. Tack!