tisdag 15 mars 2011

Det mesta av följande är sant.

Jag har börjat titta på High Chaparall igen. Det första jag såg med FF och dessutom mitt favoritprogram med de två. Började igår med Dennis Rodman avsnittet. Fredrik är så gullig i keps. Och hans kattröja, den är rolig! Men det bästa är när dem cyklar med Dennis Rodman. Nu har jag just sett två avsnitt till. Haha, när Filip åker in Fabio. Och när jag ser Fabio tänker jag på Eve haha! (Vi tittade några HC avsnitt i usa och tyckte att Eve och Fabio var lite liknande varandra :D).
Jag har äntligen fått denna boken. Börjat läsa den lite smått. Kan alltid höra FFs röster när jag läser något dem skrivit roligt! Det blir mycket FF nu, men det är ju bara fint
Nu ska jag sova. Jag har ritat en karta så jag borde hitta imorgon, men det blir nog tråkigt.

Inga kommentarer: