söndag 20 mars 2011

Din mamma käkar kattbajs.

En bild jag tog på en promme för nån vecka sen.

Idag är det en finfindag för det är en Lova och Nino dag. Först var det släktkalas hemma hos dem och syster. Syster öppnade dörren när jag kom och sa "Jag kommer snart. Ska hem till mamma och sminka mig" haha. Mamma berättade sen att hon inte hade någon mascara haha. Och Per fick gå och köpa kaffe haha. Min storasyster är denn lätt den roligaste! L&N ville väldigt gärna att jag skulle vara med på en ninja/galglek så jag var det en stund.. Pysslade förresten ihop en kartongpresent innan där jag skrev Grattis Lova med L:et gjort av enkronor. På resten av kartongen klistrade jag på massa mera pengar. Det var nog en ganska uppskattad 6-års present. Efter kalaset gick jag och L&N till Ica och handlade. Dem fick varsin tidning av mig för att jag är så snäll :P Sen promenerade vi hem till mig utan att Nino nångång sa att han var trött!

Här hemma har vi pysslat lite, tränat, tittat på roliga videosar, käkat hamburgare och tittat på Bolli (väldigt underligt hundprogram med Amy Diamond som programledare..), tittat på Scooby Doo (det gör vi jämt när dem sover här. Dem ville även denna gången se extra material till filmen, roligt med två filmnördar till syskonbarn. Då blir moster extrastolt! höhö), käkat ostbågar och popcorn sen avslutades allt med lite Dexter. Dem somnade nästan på en gång vi la oss.
Nu blir det lite OTH för mig och kanske även lite High Chaparall.

1 kommentar:

Petra sa...

Ja Damon är ju världens sexigaste man! Kan inte tänka på någon annan som är snyggare faktiskt, eller mer charmig! ;)