fredag 25 mars 2011

The ones who draw a picture and proclaim that it's art.

Innebandy comebacken igår. Vad ska man säga. Äsch. Jag klipper och klistrar lite från dear Fejjan.
Kul ingen innebandyspelare sa nåt. Eller jag är nog bara vän med en av dem. Kan vara därför.

Idag tog jag mig en omvägs promme hem till mamma där finaste Lova och Nino var. Dem målade teknigar där jag klättrade på vulkaner. Tur hade jag, för det fanns både rep och lavan sprutades uppåt i luften. Nino berättar att jag ska klättra på hans vulkan. Efter en stund säger han: "Moster, hur målar man dig?" :D

Lite handling på Sparris och sen hem och ladda inför AIK-Färjestad som dem visade på teven. Vinst blev det med. Härligt som bara den! Förresten så har jag ju inte skrivit ett enda dugg om att Färjestad slog ut Brynäs. För det gjorde vi och det var underbart. Jag och Lb satsade en hundring i början av säsongen om vem av Färjestad och Brynäs som skulle komma längst. Jag vann dårå.
Nu är det iaf 2-0 i matcher till Färjestad.
Då blir jag glad, ungefär så här: 

Inga kommentarer: