tisdag 22 mars 2011

For Whom the Bell Tolls.

Just tittat färdigt på säsongsavslutningen av Pretty Little Liars. Här hade man tänkt sig ett stort, maffigt och smart slut. Och så fick man inte reda på någonting. Bara mera frågor fick man. Som varför Aria blev så arg på Ezra? Han hade ju inte gjort något. Hur blir det med dem? Och hur kunde Lucas hitta Caleb? Och hinna hämta han på några timmar...

Var det A som knuffade Ian? Sammarbetade dem? (eftersom Ian visste vem det var). Lever Ian? Vad har polisen med allt att göra? Och förresten, var det någon som med flit körde på Spencer och hennes syster?

Viktigast av allt. Spelade tjejorna in samtalet med Spencer? OCH, har dem kopierat materialet på USBet till en annan hårddisk? (dem har ju ändå haft tillgång till den ganska länge).
Inte slutade det så spännande heller. Bara dåligt. Man känner sig lixom trött på det istället för att vara nyfiken.
Så nu har jag PPLnördat tillräckligt.
Tänkte visa mina fina grejor jag fick i paketet i fredags.
Första är Lbs film, Sabrina Tonårshäxan s.1, Benjamin Button, Bröllopsfotografen, Glee s.1 och Veronica Mars s.3 :D
Och allt mitt (plus FF boken) blev endast 86 kr då jag fått ett presentkort av min farbror :):)

Inga kommentarer: