söndag 13 mars 2011

Filip och Fredrik ♥

Så tisdag. Gick upp tidigt och tog mig till Stockholm där Moa mötte mig. Var några timmar kvar så vi gick en sväng till SF. Skulle kanske hitta dit själv nu. Köpte en bok och 10 Angel tidningar, REA! Gick till Max och käkade. Sen en sväng till Urban världensbästa Outfittters. Synd att det är så dyrt i Sverige.. Vi kom fram till Frihamnen lite tidigt och man fick inte komma in ännu. Så vi gick in på ett Gocart ställe alldeles bredvid. Haha, snubben som jobbade där. Inte världens gladaste. Men lite kul också. Ungefär så här.
"Vad ska ni på för något?" - snubben
"Filip och Fredriks nya program" - Richard
"Jag skulle kunna strypa dem.." - snubben
"Förstörde dem din Oscarsgala?" - Jag ironiskt
Kommer inte ihåg vad han svarade men det verkade som det var där skon klämde.. HAHA!

Varje avsnitt ska vara för ett år på 90talet. Avsnittet dem skulle spela in då var för året 1991.
Love what they have done with the place btw! :D
Moa!
FREEEEDRIIIIIK♥
FIIIIIILIIIIIIIP♥
Fredrik med av programes gäster, mammas favorit nummer 1. Andreas Weise!
Picknik i pausen mellan första avsnittet och andra. För vi hade tur, dem spelade in två avsnitt denna dagen utan att vi visste om det! Även serverades det kall starköl!
Världens bästa! ♥
Efter program nummer två var slut gick jag fram till Fredrik och sa att jag tyckte att var det riktigt bra program. Han svarade nåt med att nog skulle bli det efter lite klippning. Btw, dem sa att dem klippte live. Häftigt! Måste vara svårt. Och så frågade jag om jag fick ta ett kort med dem vilket jag fick. Jag och Fredrik ställde oss beredd att posa men Filip stod och pratade med nån så jag pickade lite och sa typ hörru. haha! Egentligen borde jag inte få vara i närheten av sånna här fina människor!
Efteråt frågade jag Filip om vi fick sitta i soffan och det fick vi :D
Resten kom på att dem också ville vara med på en bild. Så jag fick snacka lite till med FF. Inte mig emot. Och dessutom tog jag chansen att skaka hand med Fredrik. Kanske även med Filip, han stod precis bredvid men mycket försvinner en fin dag som den där.
Tomas Ravelli var gäst i avsnitt 94, gick fram och frågade om vi fick ta ett kort med honom med.
Vi var kvar till nästan sist. Och när Filip gick förbi till sin loge sa han hejdå :)
En av dem bästa dagarna, absolut!

1 kommentar:

miw sa...

Fiint! Jag är med på två bilder haha sittter precis framför dig