torsdag 3 mars 2011

I Should Have Got a Haircut..

Måndagen blev en helseg dag hemma. Blev inte många timmars sömn där efter Oscars.. Underhöll mig med att vara en intrigerska höhö för försvarade min grabbar Fredlip.
Trodde jag skulle somna vid 8 typ på måndagkväll. Men jag fick finfint besök av Lb. Han kom ju på att han inte varit här under februari höhö. Sen kom jag på att jag lära fixa en grej på jobbet. Jag löste gåtan i värsta Veronica Mars anda.

Fixade lite grejor på bruket och hängde hemma hos mami i tisdags. Fick mat x 3 och Lb bjöd på kladdkaka. Tog en omvägpromme hem och sen blev hockeyträning. 4 spelare och två coacher. Jag och Ica V.S Eken och Julia. Vi vann tre av tre gånger. Sen körde vi prickskyttetävling. Vinnaren vann en kebab. Jag kom tvåa av två försök. attans. Men Ica och Eken var värdiga vinnare! :D
Men tre mål på nio sekunder var ganska hyffsat av mig ändå tycker jag allt.

Idag har jag varit duktig och städat. Nu är det nästan hel rent. Hann med en entimmes promme också innan Maria kom hit nån gång efter sju. Roligt kväll har vi haft! Kikat på Rabbit Hole och tittat massa bilder.

Inga kommentarer: