onsdag 23 mars 2011

Hofors Hockey Damlag VS. Hofors Innebandy Damlag

Snart är det dags! Jag ska äntligen göra comeback på innebandyplan. Har inte spelat innebandy på kanske 5 år. För fem år sedan levde jag för innebandyn. Jag längtar så himla mycket! Så här taggad har jag nog aldrig varit för en match förrut! Matchen startar 17.30 i Hoforshallen, min gamla arena. Jag och Stickan the first har haft lite träningsläger hemma hos mig sen igår. Synd att det är så trångt bara..

Värmt upp idag med en timmes promme med Moa, druckit en del vatten och just käkat makaroner och köttbullar. Blir lite mer skott och klubbteknink innan jag går. Frågan är bara vad jag ska köra med för tröja. Vi ska spela med vitt och jag har ingen helvit tröja. Kanske blir min korvmedbröd t-shirt.
Här får ny en rolig bild från Stockholm förrförra gången. Vem tjejen i mitten är en en väldigt bra fråga! ;D

Inga kommentarer: