tisdag 1 mars 2011

Oscarsgalan 2011

Det är ganska underhållande att så många svenskar blev så arg för hur Fredrik och Filip kommenterade galan. haha. Jag tyckte dem gjorde en strålande insats jag. Dem är fina dem där herrarna.

Galan var helt okej, lite småtrist ibland med Fredlip gjorde den oerhört underhållande! Priserna gick till rätt vinnare måste jag säga fast det är många av filmerna jag inte sett. Som King's Speech, Inception och Black Swan som jag jättegärna vill se.Hade lite besök av Moa första tiden men sen åkte hon hem och sov working woman som hon är.
Min gamle polare Colin Firth vann för bästa manliga huvudroll! Bästa inledningen på tacktalet hade han med.
 "I have a feeling my career's just peaked"
Däremot var det synd att denna tjej, Hailee Steinfeld inte vann i sin kategori. Hon är bara 14 år och nominerad för en Oscar lixom. Det är imponerande! Men hon fick ju ha en väldigt fin klänning iaf, kanske galans finaste?

Inga kommentarer: