fredag 10 juli 2009

When the morning comes we are still awake

Har två riktiga Hanna, Moa, Maria dagar bakom mig. Alltid uppskattat och skoj! Igår blev det en massa bildbitning och en massa Facebook. Laddade upp en massa bilder från Gatufesten. Sen slutade det med Sex And The City och en massa godsaker. Träffade moster Lena, Kusin Victoria och lilla Olivia på Sparköp. Lena kom springandes emot och sa att jag skulle ta ut det jag stoppat i fickan, haha. Blev lite rädd. Sen blev det en massa prat med dem, dem visste inte att jag skulle till Usa. Carro, Lova och Nino var förresten också här igår en stund och lekte. Skoj! Och imån blir det 25 års kalas hemma hos med för Johnny. Idag gick jag och Lb upp lite före 2 för att laga tacos. Jag handlade och han stekte köttfärsen. Blev gott och så tittade vi på roliga She`s The Man. Sen gick han till jobbet sitt och jag tittade lite mera på filmen, diskade, och underhöll mig tills M kom hit, vi tittade på slutet av filmen och sen blev det banken med Moa. Fixat lite saker inför Usa. Blev resten av säsong 4 av SATC sen. Blev en massa kort, jag är bra på att minnas spel! Reglerna ändrades hela tiden ;) Spelade en massa kort med Lb igår också förlorade min chokladboll och måste jag bädda hans säng varje dag haha.. M blev riktigt inne i Big Brother idag, fast hontycker dte är tråkigt när jag ska se det. Men idag ville hon inte åka hem för att hon skulle missa :D

1 kommentar:

Maria sa...

Det var ju grisen Barbro som trollband mig. :)