söndag 26 juli 2009

Vattna blommor och sånt

I måndags gick jag och mamma upp till Anette. Det var trevligt. Särskilt när jag fick pengar ;) Sen gick vi tillbaka till mamma där det äntligen var två cyklar. För vi har visst en liten cykeltjuv i familjen :P Sen cyklade jag och mamma till Roberts för att hälsa pp familjen Westling. Oj, här gick det fort ;D Mamma cyklar så snabbt att jag blir lite rädd.. Framme i Roberts var det ingen hemma, men dem kom snabbt efter det. Synd om montgomery burns som opererat bort sin blindtarm. Mamma började cykla hem lite före mig, men jag hann ikapp henne vid halva finnåsrakan ;] Dagen efter kom Lova och Nino hem till oss och lekte en massa. Bland annat blev dem bebisar, fick klistermärken från Cocopopsen som lyste i mörkret. Dem badade och målade. Jag målade Spindelmannen och Hello Kity, har blivit några sånna nu. Men mormor kan ju inte, haha :P Nino saknade mig nog den där gången när jag inte var där för länge sen. Lova ville inte åka hem sen gullungen. Vi gick och mötte dem men kom ju aldrig så vi gick bort till Ica för vi tyckte vi såg deras bil. Där träffade vi på Petra och hennes mamma istället. Vi hittade tillslut deras bil och gissade på att dem var inne på Ica, så vi smög på dem :]

Inga kommentarer: