onsdag 22 juli 2009

Gatufesten # 2

Käkade på kära Barista. Det är så gott! Det var så roligt att Systemet var stängt och alla som kom dem dit blev jättebesvikna medan vi stod där när M pratade i telefonen. Hoho! Gick tillbaka till M och spelade plump med min Buffy kortlek, jag vann! Sen hann det bli lite Singstar också innan Richard och Jonte också anslöt.
M på väg till staden :D
Först ut på lördagen blev Ulf Lundell som var en aning sweetig av skjortan att dömma ;] Inte riktigt min musik..
Klassikern i ny version!
Gatuuuufeeeesten!
Miss Li såg vi också lite av.
TootSonny, han var roligast! :]
Blomman med scenen där Miss Li spelade. Gick lite längre bak och satte oss, var inte den bästa musiken. Men det var snällt av Jonte att ge mig och Moa en varsin ros :) Fast det var ju lite jobbigt att bära runt den sen :P
Lek och en hård tävling som Jonte nog vann. Fast med den moraliska segern vet man aldrig med.
Lena F och Orup, alltså Lenrup såg vi också :D Också sån där M musik som bara hon kunde.
Moa satt bra på Richards axlar. Han är stark han, jag med för jag orkade bära Richard :]
Backyard Babies och min gamla kompis Dregen! ;D Dem var rätt bra!
Lek!Baklänges med förbundna ögon, haha ;D
Men M var bäst! Sen blev det bad i hamnen för herrarna från Dalarna ;) Men dem hittade ju i alla fall en stege.. Rolig dag! Synd att det inte slutade vidare bra för Richards, lite otur där :P Men jag fick prata med en polis! Slutade inte så bra för mig heller jö, Jonte spelade Leksand låt för mig. Bläääää:P Men min madrass var bäst pumpad!

Inga kommentarer: